Nemlog-in

Fuldmagter i Digital Fuldmagt-selvbetjeningen tilgængelige for din kommune

Få overblik over, hvilke fuldmagter i Digital Fuldmagt-selvbetjeningen borgere i din kommune kan bruge, og få bedre dialog med dem.

De fleste fuldmagter i Digital Fuldmagt-selvbetjeningen gælder i hele landet, men nogle er kun gyldige i bestemte kommuner eller regioner. Derfor kan det være svært at få overblik over, hvilke fuldmagter i Digital Fuldmagt-selvbetjeningen borgere i din kommune kan bruge. 

Det er fuldmagtsgiverens kommune, der afgør, hvilke fuldmagter der er tilgængelige.

Excel-værktøj til at danne en oversigt over tilgængelige fuldmagter

Digitaliseringsstyrelsen har udviklet et Excel-værktøj, der hurtigt og nemt viser, hvilke fuldmagter i Digital Fuldmagt-selvbetjeningen der er tilgængelige for borgere i din kommune. Du kan også nemt printe en oversigt direkte fra værktøjet.

Listen skal bruges

  • i dialog med borgere
  • som bilag til blanket FD050: Anmodning om Digital Fuldmagt.

Sådan bruger du værktøjet

  1. Download excel-værktøjet på din computer. Det er vigtigt at downloade filen på computeren for at få alle opdateringerne med. 
  2. Åben excel-værktøjet fra din computer.
  3. Vælg din kommune i det øverste felt.
  4. En printvenlig oversigt over fuldmagter tilgængelige for din kommune bliver dannet.

Værktøjet bliver løbende opdateret. Husk derfor at downloade det med jævne mellemrum, så du altid kan danne et opdateret liste over fuldmagter i din kommune.