Pilotfasens formål
Formålet med pilotfasen er at verificere, at det nye NemLog-in er i stand til at overgå til egentlig fuld drift. I pilotfasen anvender et antal virksomheder og myndigheder derfor det nye NemLog-in i fuld produktion.
Hvad har vi fokus på i pilotfasen?
- End-to-end test
Fokus på integrationer og anvendelse i jeres systemer - Supportprocesser
Afprøvning af alle processer vedr. support, fejlhåndtering mv. - Driftsovervågning
Afprøvning af overvågning, alarmer og reaktionstider
Pilotfasen starter ved go-live og løber i 1½ måned.
Hvad kræver det at være pilot?
- Engagement – interesse og lyst til samspil med DIGST og leverandøren
- Kapacitet – ressourcer og teknisk viden
- Modenhed – erfaring med nuværende løsning
I vil have adgang til support i pilotfasen.
Hvad skal I bidrage med?
Før
- Deltage i planlægningsmøder
- Indgå aftale om, hvilke scenarier der testes
- Forberede egne systemer og brugere
Under
- Teste de aftalte scenarier
- Benytte supportkanaler
- Indrapportere fejl og issues
- Løbende afrapportering på fremdrift i testen
Efter
- Afsluttende afrapportering
- Bidrage til erfaringsopsamling
Sådan bliver I pilot
Har I lyst til at være pilot, kan I skrive til os på kontakt@nemlog-in.dk